Rabam, 2024’te Kullanıcı ve Araç Sayısını Artırdı
Araç sahiplerine dijital çözümler sunan Rabam, 2024 yılında kullanıcı tabanını 8 kat, kayıtlı araç sayısını ise 10 kat artırmayı başardı. Firma, hizmet verdiği il sayısını 41’e çıkararak genişleme yolunda önemli adımlar attı. 2025 yılı için teknoloji yatırımlarını ve çalışan sayısını artırmayı hedefleyen Rabam, sektöründe hızlı bir büyüme sergiliyor.
Dijital platformu üzerinden bakım, muayene, araç yıkama, mini hasar onarımı, ekspertiz, akaryakıt ve lastik değişimi gibi yedi alanda 50’den fazla hizmet sunan Rabam, 2024 yılında hizmet verdiği il sayısını 41’e yükseltti. Kullanıcı sayısını bir önceki yıla göre 8 kat artıran firma, kayıtlı araç sayısını da 10 katına çıkardı. Kurumsal satış ve yerinde hizmetler kategorilerinde hızlı bir büyüme gösteren Rabam, Türkiye’nin önde gelen firmalarının filo yönetimine dahil olarak araç işlemlerini üstlenmeye başladı.
“Teknoloji Yatırımlarımızı Artıracağız”
Rabam CEO’su Murat Günay, 2024 yılını değerlendirerek 2025 yılı planlamalarına dair şu açıklamalarda bulundu: “Geride bıraktığımız yılda, firmaların ekonomik değişkenliklere olan hassasiyeti hizmet sektörünü her alanda derinden etkileyen bir konu oldu. Rabam olarak, bu sorunu güçlü saha operasyon yönetim kabiliyetimiz ve marka imajımız ile aşmayı başardık. 2025 yılında teknoloji yatırımlarımızı artırarak daha da büyümeyi hedefliyoruz. Şu anda otomotiv satışı sonrası hizmetler pazarında önde gelen oyunculardan biriyiz. Bu kategoride rekabet gücümüzü artırmak için dijitalleşme kapasitemizi her geçen gün artırıyoruz. 2025 yılında müşterilerimizin adresinde verdiğimiz hizmetleri daha da genişletmeyi ve daha fazla ilde bu hizmeti sunmayı planlıyoruz. Gelecek yıl; yerinde hizmetler, hem kurumsal hem bireyselde yeni hizmet alanları ve hızlı büyüme olmak üzere üç önemli gündem maddemiz olacak” dedi.
Operasyon ve Ar-Ge’de Personel Artışı
Günay, gelecek yıl için iş gücü stratejilerine de değinerek, “Yapay zeka gelişiminin hızlandığı ve eğitime erişimin kolaylaştığı bir dünyada, şirketlerin personeline donanımlarını artıracak kanalları yaratması gerektiğine inanıyoruz. Bu konuda ekibimizin dijital kabiliyetlerini artıracak alanlara yatırım yapıyoruz. Operasyonel büyümemizle beraber hem dijitalde bu süreci yönetecek hem de fiziksel olarak iş ortaklarımız ile görüşecek ekiplerimizi genişleteceğiz. Teknopark’ta faaliyet gösteren AR-GE birimimizdeki teknik ekibi güçlendirecek ve teknoloji yatırımlarımızı önceliklendireceğiz.” ifadelerini kullandı.
Markanın 2024 yılında elde ettiği büyüme, şirketin dijital otomotiv hizmetleri alanında ne denli etkili bir oyuncu olduğunu gösteriyor. 2025 yılı için belirlenen hedefler ise Rabam’ın sektördeki iddiasını sürdürmeye kararlı olduğunu ortaya koyuyor.