Opel altı yılın ardından yeniden Cezayir pazarına giriyor
Otomotiv devi, Alman kalitesi ve konforunu uygun fiyatlarla sunma vizyonunu sürdürerek, dünya pazarındaki etkisini artırmaya devam ediyor. Yenilikçi modelleri ve Avrupa’daki yükselen performansıyla dikkat çeken marka, şimdi de Cezayir pazarına 3 yeni modelle geri dönüş yaparak adından söz ettiriyor. Bu önemli adım, Cezayirli tüketicilere Fiat showroomlarında, Halil Commerce & Industrie aracılığıyla sunulacak.
Opel CEO’su Florian Huettl, Stellantis Maghreb Genel Müdürü Hakim Boutehra ve Halil Commerce & Industrie (HCI) Genel Müdürü Nassim Benguergoura’nın katılımıyla düzenlenen bir basın toplantısında Mokka, Astra ve Grandland modellerinin Cezayir’de siparişe açıldığı resmen duyuruldu. Huettl, “Cezayir pazarına tekrar giriş yapan marka için önemli bir gün. İleri teknolojiye sahip araçlarımızın Cezayirli müşterileri memnun edeceğine inanıyorum. Alman mühendisliğini, cesur ve yalın tasarım ile verimli güç-aktarma sistemlerini temsil ediyoruz” dedi.
Opel, Cezayir ile birlikte Avrupa dışında faaliyet gösterdiği pazar sayısını artırıyor
Marka, Cezayir pazarındaki geri dönüşüyle birlikte Avrupa dışında faaliyet gösterdiği toplam pazar sayısını 30’a çıkarmış oldu. 2023 yılı itibariyle bu pazarlardaki satışlarda geçen yıla kıyasla yüzde 60’lık bir artış kaydeden Alman üretici, MEA bölgesi (Ortadoğu ve Afrika) olarak adlandırılan bölgede de yeni bir pazar elde etmiş oldu. Bu bölge, Türkiye, Fas, Tunus, Mısır ve Güney Afrika dahil olmak üzere 13 ülkede şirketin varlığını sürdürdüğü bir alanı içeriyor.
Cezayir pazarındaki bu dönüş, markanın küresel genişleme stratejisinin bir parçası olarak değerlendiriliyor. Yeni modellerin Cezayirli tüketicilere sunulmasıyla birlikte marka, bölgedeki rakipleri arasında güçlü bir konum elde etmeyi hedefliyor. Bu önemli adım, markanın uluslararası alanda da kalitesini ve rekabetçiliğini koruma yolundaki kararlılığını bir kez daha gösteriyor.